Uit het dagboek van …

18-05-2015 – Vanochtend weer vroeg aan de bak voor een gesprek bij een werkgever in Utrecht. Leuk bedrijf maar op P & O gebied moet nog een en ander worden ingeregeld. Vanmiddag gesprekken met een aantal kandidaten in het kader van onze verkoopactiviteiten en vanavond naar het ledenevenement van de branche vereniging Gebra op de Trademart in Utrecht, Beatrixgebouw. Een heel leuke avond met een hapje en een drankje. O ja vandaag ook nog een speciale gast ontmoet: Jos Burgers. Hij is auteur van de bestsellers als “Klanten zijn eigenlijk net mensen!”,”Hondebrokken”,”No Budget Marketing”,”Geef nooit korting!” en “Gek op gaten”. Jos is een veelgevraagd spreker over onderwerpen als strategie, marketing en klantgerichtheid. Zijn laatste succes – alweer uit 2014 – is de wet van Snuf: Wat je geeft, krijg je terug Al met al een enerverende dag. ik ben benieuwd wat morgen mij brengt.

Roland Bruinier - Jos Burgers

Roland Bruinier – Jos Burgers